neděle 15. září 2013

World Domination for Cats

Cats !
It looks like cats are slowly taking over the world through internet and fashion.
And I have absolutely no problem with it =3


You already know (those who follow my tumblr for sure) how much I love cute animals like bunnies, guinea piggies, anteaters, baby elephants, snails and of course kittens !
And because we´re not allowed to have any of them (appart from snails, but their not fluffy) in our appartment, my need to collect photos to make screensaver with 1000 cute kittens, reblog every gif with silly cats and to own all clothes with cats on it, is getting bigger and bigger =D

+ we can´t have any even if we were allowed to do so, because my bf is allergic to cat fur D= nooo !


So one day, when we went shopping with my mum (just when I had my name day fu fuu)...and found a staff in H&M unpacking a new collection with CATS...I had no other choice than put on my super-power puppy eyes and beg my mum to buy me at least one of those things as a gift >_< (because I was broke, as always) and so I got a cat sweater, cat ears and a cat backpack ... (thank you, mum <3)

And of course I had to make an outfit with all of these things together !







And one special photo at the end - call me the Sexy Cat-Master of Photoshop, please !


cat ears, sweater, backpack - H&M
pants - DIY
tights - RABBIT HEART shop
leg garter - DIY
creepers - Demonia


Hope you all have a beautiful start of Autumn and say hi to your cat from me ♥




7 komentářů:

  1. Pozdrav Festrovi vyřízen! Právě mi okupuje klín a kouká na monitor...článek ho zaujal! :D No, jako milovnice koček n°1 se mi líbí všechno!!! :D a nejvíc asi ten batůžek *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee tak že pozdravuju a už se na něj nemůžu dočkat až se seznámíme =D !
      Ten baťůžek je purrfect hlavně na kolo, to ty ouška nejvíc vyniknou =)

      Vymazat
  2. I ten můj polštářový baron z temnot (čti: velký černosrstý mazel se zářivýma žlutýma očima XD) děkuje za pozdrav. ^^
    A tvého přítele lituju. Já jako milovník všeho zvířectva si neumím představit, že bych kdy měla alergii na kterékoli z nich. T.T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *mává kocourovi* =D !!!

      Jo -_- já mám jenom alergii na potkany a i to těžce nesu, protože oni jsou takový cute myšky a já je nemůžu mazlit T_T ...já doufám, že třeba plešatá kočka by mu na alergii tolik nevadila, musim ho donutit aby se zeptal svojí alergoložky, abych měla třeba aspoň malinkatou naději na kočičáka =D

      Vymazat
  3. jeee,ten posledni obrazek mam zrovna jako profilovy na FB! :D miluju kocicky,nejradsi bych si k sobe domu nastehovala vsechny opustene.. bohuzel se k nam vleze jen jedna,kterou nadevse zboznuji, i kdyz je to netykavka. :3 :D ten kocici batuzek je uzasny! <3 a kdyby ses rozhodla vyrabet ty reminkove "podvazky", nebo jak to nazvat, tak ve mne mas jistou kupujici! :D :>

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ho měla jako profilovku na FB =D !
      Já si (tajně) přeju abych někdy nějaký ztracený kotě našla a pak si ho už mohla nechat *o* jestli by teda přítel z toho celej neotekl a neukýchal se =D

      Když oni ty podvazky nejsou nic moc =/ nějak mi to nedrží na noze moc dlouho když chodím a když to utáhnu tak mám z nohy šunku/buřtíky/je to nehezký ... takže jsem se myšlenkou na prodej nějak přestala zabývat, ale chci zkusit ještě jednu alternativu z gumy tak uvidíme =)

      Vymazat
  4. i want to see your cat-paul

    OdpovědětVymazat