neděle 18. prosince 2011

Christmas party - 7.12. 2011

Můj lolita oděv na Christmas party, kterou jsme měli ve škole s naším panem učitelem, který už si teď válí šunky v Austrálii na jedný z nejkrásnějších pláží na světě, kde bydlí...pf
Nicméně nám na party vytvořil nejvíc nom nom tiramisu jakou jsem kdy jedla !
Já pekla horu netopýrů, který měly také úspěch ovšem ne takový jako koláčky s trávou který upekl můj spolužák...
Byla to docela veselá taškařice, protože to byla moje první školní vánoční "besídka", kde se mohl nosit alkohol, takže v půl desátý už se mi docela motala šiška z medoviny, nemluvě o jedincích kteří do sebe lili jeden grog za druhým =D ...potom byl radši pustěn vražedný filmový zážitek jménem Láska nebeská a to mi pártošku docela pokazilo, protože jsem z toho málem vybouchla x_x




jsk: BTSSB
halenka: Anna House
kříž: Mystica Berlin
mašle na hlavě: Porcelain doll
prsteny: dárky od Veni a Rouwi


nom nom


Žádné komentáře:

Okomentovat