středa 28. prosince 2011

Dvě úžasný trika

Dvě absolutně úžasný trika, který jsem v poslední době "získala" !

První je z Red Ravenu, Darkside
Moje výhra z Vampire party (500,- bych za triko nikdy nedala).
Je to úžasnost na to jaká to byla nouze - v Red Ravenu totiž pod 500,- nestojí snad ani fusekle (kalhotky, který modelkuje Adora stojí asi 1000,- O_o) a já jsem se rozhodla, že jim nedám ani o korunu víc než byla ta poukázka =D naštvali mě už několikrát
Nicméně kvalita tisku i trika je mnohem lepší než jakou jsem čekala a ten obrázek je úžasnost

A druhé jsem si vybrala, aby mi ho následně přinesl Ježíšek
from Berlin with Love
TT____TT
JÁ TAM CHCI ZPÁTKY !!!
Na Vánoční nákupy jsem šla s tim, že bych si hrozně přála triko s Berlínem, protože si furt nemůžu odpustit že jsem si ho tam nekoupila...a ono tam bylo...osud?
Berlín bohužel není v módě jako Paříž, nebo Londýn...škoda, chtěla bych na krk Fernsehrturm, do jednoho ucha Branbenburskou bránu a do druhý třeba Curry Wurst...jenže v Německu byl Hitler a Berlíně byl tuplem, takže to se asi nedočkám



4 komentáře:

  1. from Berlin with love je dokonalé ^^ taky bych se tam chtěla někdy podívat~

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na Berlín trošku zanevřela díky přípravám na maturitu, protože učitelka na něj byla zaměřená. Vídni ani jiným městům co byly v tématech jsme se tolik nevěnovali :D

    OdpovědětVymazat
  3. Alice: Ha ha =D to já jsem taky pak už nechtěla vůbec slyšet o největších řekách a horách v Americe a v Británii, ty národní kytky a znaky v Irsku, Skotsku a tak...takže chápu =)

    OdpovědětVymazat
  4. Možná se pohybuji v dost prapodivných kruzích, ale já myslela, že Berlín je absolutně in, víc než kdy dřív o.O, kam se hrabe Paříž s Londýnem, New Yorkem a Tokyem dohromady.

    OdpovědětVymazat