pátek 16. prosince 2011

Šicí stroj - podzim

Po sto letech zase přehled mojí tvorby - tentokrát to nebylo tak početné jako o prázdninách, kdy jsem dělala post každý měsíc. Vlezl mi do toho totiž začátek školy a taky stěhování =)
(vlastně bych mohla udělat post o mém novém working place, který vypadá much more better než to žehlicí prkno v obýváku)


první věcí byl tote bag
(věci které mají jméno jako odkaz jsou stále k prodeji)
Druhý ze tří podzimních barev, které jsem nakoupila (ovšem až dokončim ten třetí tak už podzim nebude - nebylo tolik času, jako jsem měla v plánu) zdobený lustrem.
Našla jsem zalíbení ve tvorbě těchle pálících se kytek, no...



"kolekce" gothic lolita sukní
Zamotaný sen v černé
Která už svojí majitelku našla, což jsem neskutečně ráda =)
Sukně jsou z látek na které jsem měla počíháno už nějaký ten čas a vždycky jsem si říkala, že jestli z nich někdy budu šít nabídku tak jedině takhle v inverzním páru.
Já osobně se nemůžu rozhodnout jestli se mi líbí víc černá nebo bílá ♪


a bílá verze

Po lolita sukní byla odmlka kvůli stroji ve stavu stěhování, ovšem jen co jsem si sestavila stolek z Ikey začala jsem s šitím spodniček. Fotky používám stále ty samé, takže ty už sem vystavovat nebudu a navíc obě dvě zmizely asi jen po pár hodinách hned potom, co jsem je nahrála na Fler =)
Z toho usuzuji, že bych měla ušít další co nejdřív !

Ah, zde je myslím vhodná chvíle napsat jaký je rozdíl mezi tylovitostí a spodničkou. Jsou totiž stejně dlouhé a mají stejný pas, akorát cena se značně neshoduje.
Spodnička je šitá z pevného tylu, který je o dost levnější než jemný který používám na tylovitosti. Na tylovitosti kupuji látky s potisky, které jsou taky dražší a třetím rozdílem je pásek - ten je u spodničky pouze s jednou gumou, avšak tylovitost má gumu dvojitou jak z estetického tak i z hlediska pohodlí =)


historicky první Flerová nabídka tylovitostí !
Tmavomodrá
Vypadala tak úžasně, že se mi vůbec nechtěla dávat z ruky...ještě že se prodala už po prvních dvou hodinách po vystavení =)




Zbožňuju tu srdíčkovou látku - vždycky si vzpomenu na animovaný seriály, kde někomu spadly kalhoty a pod nima měl takovýhle trenky =D
Taky Srdcová královna v Alence od Disneyho měla z týhle látky bombarďáky
Kdybych sama neměla takhle červenou tylovitost s bílo-červenou puntíkatou látkou, asi bych si takovou ušila i pro sebe =) ...takhle docela zvažuju vyrobit si z toho ty bombry =D



Cute světle fialová sukně se kterou jdou vytvořit jak přeslazené fairy-kei tak i o něco víc dark outfity =)

A na konec něco mimo Fler - vánoční dárky




Zase upalovaný kytky =D
Dárky pro lolití kamarádky na sraz.
Každá kytička má uprostřed černý korálek, nebo bílý kytkovitý útvar, moje květina je ozdobena pavoukem.
Také jsem na všechny našila takový malý závoj ze síťoviny, který dělá na hlavě super efekt...což bohužel nepůjde u KK, protože té jsem musela zezadu našít špendlík místo sponky...na tu jaksi nemá ani jeden dostatečně dlouhý vlas =)

Tahle sponka s pavoukem byla jediná věc, kterou jsem vyrobila sama sobě -_-
Z čehož vyplívá co mám v plánu šít teď

NĚCO PRO SEBE !!!







Žádné komentáře:

Okomentovat