úterý 19. července 2011

Šicí stroj - červenec

Od posledního článku "Šicí stroj" uběhl ani ne měsíc a už jsem tu znovu s picture heavy postem ohledně toho co vyrábím ve volném čase...mám ho teď do září až moc





Začněme s černou sukní, kterou jsem šila začátkem měsíce pro Veni
Frčela jsem jako o závod, abych to stihla do pátku před FFkem, kde se v ní už producírovala - bohužel ale žádná fotka nošené sukně zatím nevyšla tak snad jednou někde na LKD =)


Několik dní předtím mě kontaktovala Cherri s otázkou zda bych neměla materiál ještě na jednu sukni Chandelier...a jak vidíte - měla jsem =)
Cherri si přála černou s tmavo-šedým potiskem, což je podle mne úžasná kombinace, velice závidím, dokonce je to moje velikost, takže jestli si pro ní nepřijdeš, Cherri - zabavuje se =D !


Nezahálela jsem ani s výrobou šperků na Fler
fialovo-černý náhrdelník s hvězdičkami


a naušnice s červenými jablíčky, jak pro Sněhurku, akorát že tyhle nejsou toxický

A na závěr 4 nové tote bagy








1 komentář:

  1. Naprosto úžasné věci, Taurwen ty jsi opravdu nadaná! :) Hisshi

    OdpovědětVymazat