neděle 17. července 2011

Zmijozel jde do kina

Na půlnoční premiéru jsme se nedostali a tak jsme zakoupili lístky hned na pátek od 20:30
Nemohla jsem se dočkat !
I když mám knihy radši než filmy, na tohle jsem byla nedočkavost veliká a tak jsem se taky hezky nastrojila


Byla už tma, takže fotky nic moc, ale to je jedno
Nafotila jsem ještě některé důležité detaily na světle

Mý havránci laškovali s kletbou, která se nepromíjí

A nášivka z Ebaye dorazila včas !

Společnost mi dělal můj sexy boyfriend ze Zmijozelu ♥ =D

rozklepalo se to,no...a mě to přijde takový creepy

*o*

A k filmu - nevzala jsem si kapesník, v kině nikdy nefňukám...ale u Snapeho jsem myslela, že si posmrkám tu šálu



...






3 komentáře:

  1. TOBĚ TO ALE OHROMĚ SLUŠELO!
    JAm

    OdpovědětVymazat
  2. Jo s tím kapesníkem jsem na tom byla podobně :D žádný jsem neměla a tak jsem ne neustále utírala do rukávu apod.. XD Snapeův příběh se nedá shlédnout bez toho anižby člověk uronil slzu..
    A tobě to moc slušelo :) Taky jsem se snažila o nějaký outfit, ale fotky má zatím stále kamarádka, tak ani nevím jak se podařily :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wooow... vážně nezapřitelní členové Slytherinu XD
    Šíleně ti to slušelo Taurwen,a ti havrani k tomu úplně doplňují atmosféru..zbožňuji detail na avadu kedavru a je♥

    OdpovědětVymazat