čtvrtek 21. července 2011

Černá s tmavomodrou

Nedávno jsem si ušila novou sukni !
Hlavně proto, abych uskutečnila pokus s polo-elastickým pasem a také jsem už dlouho potřebovala novou černou sukni...i když jsem původně chtěla jenom černou, moje nynější obsese modrou barvou mě nakonec ovlivnila a je z toho manovitost

kliknout, aby to bylo větší - když už jsem se s tim fotila =D


Ano, ten lesklý kanýr - to je prosím můj vynález z látky, kterou jsem si koupila v IKEA a její využití má být asi nějaká záclona, nebo jiný bytový doplněk



Mě se tak moc líbila, že jsem se rozhodla, že jí naaplikuji na normální černou bavlnu a uvidim co z toho vznikne (tajně jsem doufala, že tohle)
Taky jsem se ze začátku hrozně bála, že to bude vypadat docela itovsky. Nevím jestli je svět připraven na kanýr ze záclon...?


Krásný knoflík...nějak teď furt narážím na vážky...náhrdelník, knoflík a včera nám seděla černá vážka v obýváku na rouře od kamen o_o
(Černá vážka ! ♥)

A tady pozor !
Malý krůček pro lidstvo, VELKÝ krok pro Taurwen
 ! polo-elastický pas !
(mám z toho hroznou radost, no...)


A teď sukně na spodničce a spodnička na mé osobě


Tolik nových věcí, připadám si tak...nová =D
triko - slevy v Terranově (SLEVY *_*)
perličky - Elektra rori boutique
boty - Antaina


Nový, nový botičky !
Moje první tea parties ♥
Když jsem si je nazula měla jsem zase ten pocit, jako když jsem si před dávnými dobami koupila své první loli botky...už jsem úplně zapomněla jaký to je si najednou připadat tak úžasně loli a princeznovsky =)


ah pozor můj ksicht a detail na vlasy
a) jsem ostříhaná?
b) použila jsem Pirellyho elixír a narostla mi půlka vlasů ?
c) je to falešný a zbytek je pod kloboukem ?

Odpověď je


KONEC LIDÍ !







9 komentářů:

  1. tak jestli jsi ostříhaná, tak máme stejnej účes XD Sukně je dokonalá a Pirelliho pramen vypadá super...ačkoliv trochu jak ortodoxní žid s tím kloboukem XD

    OdpovědětVymazat
  2. ha ha =D Jo v tý buřince si taky občas připadám, že mi chybí už jen ty lokýnky

    Ne, nejsem - je to pod kloboukem =) Chtěla jsem bejt hrozně tajemná - a tvůj novej účes je tak nádhernej, krátký vlasy jsou super...tak proč si je nechávám narůst?

    OdpovědětVymazat
  3. týýýjo máš fakt super design! xD
    sukně je super a záclony a ubrusy rules the loli world!
    (mmch až dneska jsem si všimla, že na té mojí černé sukni je obyč knoflík... to mě velmi překvapilo xD)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná sukně! Ten kanýr z takovéto látky byl geniální nápad! Moc se mi líbí jak barvy, tak i design~ a obrovsky Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně vypadá vážně skvěle. ^^ A sluší ti to. ^^ Díky tomuhle blogu aspoň vím, jak pořád vypadáš, když jsme se neviděly takovou dobu. XD

    OdpovědětVymazat
  6. žju =) Moc děkuju, holky !
    Aiko: A ty nemáš ňákej blog? Já tě viděla naposled jako prince v tý soutěži na PD =D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sukně je skvělá a záclona dělá moc pěkný efekt :D Se schovanými vlasy vypadáš jako zpěvačka kapely Shocker X což je pozitivní bo je to kočka :)
    Flea

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně se ti hrozně moc povedla.. a ta tmavě modrá látka je úplně skvělý nápad, vypadá nádherně, i když je to vlastně 'jen' záclona. :3

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuju =)
    Myslim, že si tý záclony nakoupim ještě o dost víc, už s ní mám spousty nápadů *_*

    OdpovědětVymazat