úterý 28. května 2013

Forest Maiden

Tonight I decided to colour this very quick and simple drawing I did a few days ago.
I´m still trying to find some colouring style which is going to suit me and my drawings the best. I really like colour pencils, but I´m always very dissapointed when I scan them after hours and hours of colouring and the half of the colours is gone and even if I´m trying to adjust it in PS it never look as good as the original =/ It´s the same with watercolours + I´m really messy while working with them.

I´m very unsure when it comes to colouring in Photoshop (I never tried any other programs). I used to colour some of my drawings like that, but it never looked good mostly because I had to make a lineart and it never looked as good as my original pencil drawings >_<
But a few weeks ago I stumbled upon a gallery of this amazing artist and found out that I can colour in PS even my pencil drawings ! well...I knew that this is possible, but this gallery inspired me so much that I had to try it =)

So here is my first attempt - I hope you like it ♪





11 komentářů:

  1. To je tak super...všechny tvoje obrázky se mi ukrutně líbí! :) Občas mám nutkání si taky zopakovat svoje malířské dovednosti, nicméně... posedlost háčkem je posedlost. Takže posledně jsem svůj záměr otočila tak že jsem si navrhovala loga pro obchod..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =)
      jee já bych chtěla vidět nějaký tvoje obrázky ! Podle toho jak úžasný věci háčkuješ, musíš mít stejně vymáklý i obrázky *_*
      Ale chápu, já taky buď háčkuju nebo čtu a teď jsem se rozhodla víc trénovat kreslení, bohužel na úkor háčku...už tady mám asi měsíc rozdělanej šátek a nakoupeno vlny na dva svetry od února -_-

      Vymazat
  2. Pokud ti nevychází při scanování barvy, je fajn zkusit to nafotit při přímím dením světle klasicky foťákem, protože to nejmíň zkresluje barvy, ale chápu, že to nemusí každýmu vyhovovat. Mě se to osvědčilo nejlíp, ale pak to musíš ořezat a centrovat a to je vopruz :(

    JAm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsem párkrát zkoušela ale asi to víc funguje na výtvory větších rozměrů, protože já to měla věčně rozmazaný a nebo se to nějak jinak poničilo =D asi taky záleží na kvalitě foťáku, ten můj nedokáže zachytit správně pomalu ani oblečení natož pastelky <_<
      Nicméně děkuji za radu =) !

      Vymazat
  3. Úžasný :) A jako..photoshop je docela zlo na ty původní obrázky :D Taky se s ním nemůžu domluvit, mám problém jen udělat rovnou čáru T___T ale to vybarvování je pak bezva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =) !

      No mě kreslit rovnou ve Photoshopu vůbec nikdy nešlo...nechápu lidi, co tam dokážou malovat rovnou a nebo i jenom dělat linearty podle kreseb tužkou, vždycky jsem nad tím strávila večer a pak jsem to akorát uložila a už nikdy neotevřela, abych neměla depku =D
      Vybarvování je o dost lepší, to je pravda =) ale myší je to zlo >_<

      Vymazat
  4. I think it could be nice like a print. It is simple but very beautiful :)

    OdpovědětVymazat
  5. inspirovala jste mě <3 -> http://img.janforman.com/?id=DSC0385xy4a.JPG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfektní !!! na tom "vytahaným" tílku to vypadá výborně *_*

      Vymazat
  6. No, skener dokáže pokaziť mnoho. Zlý zlý skener. Ja som zvykla robiť linearty ručne fixou a potom vyfarbovať v ps. Bez tabletu to bola asi najlepšia možnosť :D
    A ten obrázok je nádherný...úplne rozkošné :) Jemné farby pekne zvolené a vyzerá to jednoducho skvelo :)

    OdpovědětVymazat