pondělí 24. září 2012

Šicí stroj - léto 2012

Tak se mi tady zase nashromáždila spousta věcí které jsem vytvářela do svého obchodu na Fler a nebo na zakázku pro slečny známé i neznámé =)

Začneme lolití černo-červenou sukní kterou si ode mne objednala Lyrel, aby měla co na sebe na letošní ADVík =) K sukni si objednala také květinu do vlasů a z obchůdku si koupila zrovna čerstvý velice ujetý tote bag a háčkované sponečky do vlasů. Yay děkuju znovu za takovou mega objednávku ♥


foto - z FB od Lyrel kámoše, nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje x_x
foto - KK


Další věc, kterou jsem stvořila někdy začátkem léta byly dvě old-school lolita sukně na Fler. Poprvé jsem se pokusila uchlácholit slečny, které mi vždycky píšou "škoda že je tak malá" a nebo "škoda, že je tak velká" ...dvě velikosti jsou řešení, které bych ráda praktikovala i u dalších sukní, bohužel na látky z potiskem mi jaksi chybí peníze abych je mohla nakupovat ve dvojitém množství -_-
Menší sukně už má svojí majitelku, větší je stále ke koupi




No a pak už se začalo oteplovat, takže jsem se rozhodla lolitu na chvíli nechat být a ušila jsem další krátkou letní sukni. Tentokrát z krásné jahodové látky, kterou jsem tady měla v krabici už pár let a pořád se nemohla rozhodnout co z ní ušít.




A protože bez tylovitostí by to nešlo, šila jsem jednu úžasnou černo-bílou pro slečnu Queezle. S nápadem rozpůlené sukně přišla sama, nejdřív jsem se trochu bála jak to bude celé fungovat ale výsledek je úžasný a nebyla jsem jediná kdo jí nakonec záviděl =D




Mimo šití jsem také tvořila nějaké ty šperky a doplňky.
Například kříže z hřebíků ve třech různých podobách.


Believer




Tohle bylo trochu temnější, tak teď něco víc radostného, vílího a barevného !
Květinová ozdoba do vlasů z umělých růží - jedna pro mě ke cult party kei, nebo na focení a druhá pro Veni která jí hned vyvětrala na Prague Pride Parade 2012 =)




A teď je na řadě trojitá dávka letních sukní !










Poslední závěrečná sukně je úplně čerstvá, dodělala jsem jí koncem minulého týdne a bude už velmi brzo doma u slečny Wolff, která si jí u mně objednala. Střih je podle předlohy.


Teda musím ty posty o šití dělat častěji, už to má zase milion fotek x_x
Jako vždy platí, že věci s klikacím názvem jsou stále ke koupi na Fleru

---------------------------------

Again a summary of my works. Some of them were made for my  Fler shop and some of them were custom-made for my friends and girls who asked me for it.
You can see there lolita skirts, summer short skirts and accessories - necklaces with crosses made of nails and floral hairpins from fake flowers.
Those who has link in their name are still for sale. If you´re interrested in anything just write me an email, or comment here on blog =)

5 komentářů:

  1. Miluju Tvoje tvoření... ve všech směrech. Je to originální, inspirující a má to nápad. Celkově zbožňuji Tvoje posty o všemkoliv, vždycky tomu dáš jiskru, jak písmem, tak fotkami a to nemluvím o slintání nad Tvými outfity. Někdy si říkám, že musíš mít nafukovací skříň :D
    Za mě díky, že pro nás píšeš, šiješ a fotíš se ;)
    P.S.: ty růžky u fotky svaté tvojice jsou dokonalé - závist ;) nemožnost sehnání XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aww moc děkuju T_T ♥ Tohle pro mě moc znamená protože já o sobě, svém blogu a svých "veledílech" většinu času spíš pochybuju, takže tohle mi udělalo hrozně moc velkou radost =)

      Růžky jsou od https://www.facebook.com/RockHorns ale koukám, že jim ten FB nějak umřel...asi prodávají hlavně ve stáncích na festivalech =/

      Vymazat
  2. Tvoříš naprosto úžasné věci. ^^ Nejvíce se mi líbí ta oldschool sukně, ta tylovitost je parádní a ta černá nakonec se mi taky moc líbí. :)
    Více postů! Jsi totiž moc šikovná a já zase moc zvědavá. :D Navíc, když v těch věcěch pak stojíš modelem při focení, moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. krasna dvojfarebna ciernobiela tutu :3

    OdpovědětVymazat