úterý 25. září 2012

Shameless Gone Wild

Více než měsíc starý outfit, můžete si povšimnout že tady mám ještě trochu nazrzlý vlasy. Ten den jsme je zrovna s mámou odbarvovaly no a dneska už je mám zase pekelně odrostlý...takže je to docela historické foto =D
Mám hrozně ráda tohle tílko z New Yorkeru, stálo asi 29,- a tohle léto jsem ho nosila snad nejvíc ze všech tílek co mám. Vůbec nevim jestli ten pán je jen tak ňákej random týpek, nebo jestli to něco znamená (spolužačka se mě jednou ptala jestli je to z "toho" seriálu  ...vůbec nevim, seriály nejsou zrovna moje hobby - krom True Blood *_*) ...no a jestli jo a nějak jste to identifikovali tak mi dejte vědět co jsem to celý léto hrdě nosila.
...mám trochu strach zadat "shameless" do google =D

A mimochodem - blog prochází jubilejními čísly !
50 000 views a 90 pravidelných čtenářů
moc děkuju !
A omlouvám se když neodpovídám na komentáře, občas na to zapomenu ale všechny je čtu a potom vždycky nakonec odpovím (i když je to třeba po měsíci)
Vlevo si můžete povšimnout, že jsem využila tu otázkovací srandičku od Formspringu, takže pokud máte nějaké off-topic dotazy, nebo cokoliv - můžete mi napsat...posledně jsem tam měla tip abych nosila tmavší rtěnku, sice to nebyla otázka ale i tak děkuju a beru na vědomí =D !







tílko, pásek, sukně/top, belt, skirt - New Yorker
háčkovaný náramek/crochet bracelet - self-made
kabelka/bag - from WGT, XtraX


-------------------------------------

More than a month old outfit. You can se how my hair still had slightly ginger tone. We bleached it on that day with my mum and now I have them awfuly grown and I´ll put colour on them as soon as possible. So it´s quite an old photo...

I like this tank top so much ! I bought it for something like 1euro in New Yorker last year and it´s one of my favourites. I think I wore it the most through this summer. Still I don´t know if this guy is just some random model, or it has some meaning. My classmate asked me once if it´s from "that" TV serie...I have no clue since I almost don´t watch any series (only True Blood *_*).
...and I´m kind of afraid of writting "shameless" in google =D

By the way - this blog of mine has some jubilee numbers !
50 000 views and 90 regular readers
Thank you so much !
And I´m sorry for not answering comments sometimes...well I forgot from time to time, but I read them all ! (and then answer a month later)
But I put that clever little thing for questions via Formspring to the left side of the blog, so if you have any question or suggestion - you can write me =)
Last time I had there message that I should wear darker lipstick, it was not a question but I´m happy anyway.



2 komentáře:

  1. Miluju věci, které si koupíš, i když to vlastně ani není žádná dream item, ale nakonec je nosíš strašně moc a líbí se ti čím dál víc. ^^ A skvělý outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo a ještě když ze začátku vlastně ani nevíš jestli se ti to líbí...a drahý by jsi to nekoupila...a pak je z toho nejlepší věc v šatníku =D děkuju !

      Vymazat