pátek 17. srpna 2012

Trying to be normal

Chtěla jsem zkusit něco trochu "normálního", ne jakože jeanová sukně + triko od vietnamců, ale normálního jakože stylovýho a ne úplně ujetýho. A tak jsem navlíkla své ustřižené kraťasy (jediná podoba denimu jakou jsem ochotná nosit je v podobě barevných kalhot a nebo kraťasů), zastrčila do toho tílko a připadala si hrozně šik. Jestli je to pravda, nevim =D





tílko/top: New Yorker
černá věc/black thing: from second-hand store
šrotky/shorts: DIY
botky/shoes: Converse (not visible, just to make it complete)

---------------------------------------

I was in the mood to look a little more normal than usual. Not normal, like the most of the people from my country (NEVER), but more simple and trendy. So I wore my cut off jeans (the only denim I´m willing to wear are colour pants and shorts - appart from this - I hate it), put an old top into it and felt quite chic. If I was right or not, I do not know =D



8 komentářů:

  1. na tomhle "normalnim" outfitu je krasne videt, jakou praci odvedou dobre zvoleny doplnky a liceni ^_^ za me rozhodne dobry!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi mě za to sežerete, ale tohle na tobě vypadá snad úplně nejlíp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha ha =D Proč ne, to je v pohodě, mě se to taky líbí =)

      Vymazat
  3. Ta černá halenkoweirdověc je naprosto dokonalá:) A outfit skvělý, sluší ti to;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo je to úžasnost, máma to někde vyhrábla v sekáči =D děkuju !

      Vymazat
  4. sluší ti to! a máš úplně úžasné náušnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =) Ty jsou ze Sixu, bylo to platíčko tří párů křížů - černý, fialový a zlatý ♥ ...a vlastně koukám, že jich tam mám víc =D netopýr je z Tesca a rakev mi vyráběla Rouwi

      Vymazat