pátek 7. října 2011

světle modrá + bílá + černá = ♥

Tento post je velmi opožděný, nějak teď nemám vůbec moc času =/
Fotky mého sweet lolita oblečku, který jsem měla na Prague Fashion Weekendu
Byla jsem very rori, v mé nové úžasné světle modré sukni, kterou jsem dostala od Honzy k svátku (4.8.), objednali jsme jí někdy začátkem července a vyzvedla jsem si jí z pošty až v druhém týdnu v září...chtěla jsem jí mít do Berlína...no nic =D Yan-sanův nejlevnější postal service je totiž lodí ! *facepalm*



modrý čočky jsem si objednávala kvůli týhle sukni, protože mám takovou utkvělou představu že nemůžu nosit světle modrou kvůli tomu, že mám zelený oči

nejvíc creepy cute lolita úsměv - až se sama sebe skoro bojim x_x

mezeru mezi módní přehlídkou a hlavním večerem jsme strávili v Paul-ovi pojídáním nom nom briošky s mozzarelou a rajčaty


A na konec ještě trochu jiný outfit s tou samou sukní - casual verze s keckama, který jsem si také koupila speciálně k této sukni (a čekaly v botníku dva měsíce)



Ty kecky maj tak nádhernej print...a víte proč?
Protože v Berlíně jsem viděla originál s tímhle potiskem a stál víc než 2000,-

a na úplný závěr ještě jedna žranice v Paulovi =D
Olivový chlebík, kam se hrabou všechny sýrový bulky !!!
*_*








2 komentáře:

  1. Alice-like úžasnost! *w* A ta fotka s šálkem nemá chybu, máš pohled nějaké totální lolita bitch, která říká 'You're doing it wrong' :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší *-* ta sukně je dokonalá a samozřejmě máš zas všechno dokonale sladěné až po čočky :D a tou představou o neladících očích trpím taky, mám je zelené a k ničemu se nehodí XD
    a creepy úsměv je úplně úžasný :3 jako by říkal "tak teď ti něco ukážu, sleduj mě" :DD
    Mmmm, Paul, děláš mi chutě *-* až zas dojedu do Prahy, musím si zajít :)

    OdpovědětVymazat