pondělí 17. října 2011

4 tote bagy

Nedávno jsem stvořila zase nějaké nové tote bagy, dva z nich byly speciálně na objednávku a dva na Ofélčin Fler ♪

Začneme tím na který jsem nejvíc hrdá - černobílý netopýří tote bag o který mne poprosila Lyrel a přála si, aby byl pěkně "batcave" a hlavně aby tam byli netopýři =)

Docela jsem si lámala hlavu s ostatní výzdobou, ale pak jsem se rozhodla pro destruktivní metodu pálení zbytku záclony, tylu a (bavlněného) zbytku čarodějnický sukně, který mi začal pod rukama docela solidně hořet...z tohoto spáleniště jsem stvořila květiny, které mají ve středu malé stříbrné (jako ne opravdu) pavoučky a jsou spojené řetízkem...výsledek se mi dost líbil a Lyrel taky, takže jsem spokojenost =)




Další výjimečná objednávka na zakázku byla pro Ketmaru, ta si přála už původní červený Netopýří punk a tak jsem jí slíbila nový speciálně pro ní v designu jaký si bude přát - a Ketmara si přála jednoduše tři netopýry a já jsem k tomu přišila ještě krajku =)



A teď už tote bagy na prodej - jeden sweet/dolly mega mašlový, který je stále k mání
Tenhle nápad s horou mašlí už mám hlavě docela dlouho, ale nikdy se mi do těch mašlí nechtělo až jednou nastal jejich čas =D



A druhý tote bag na prodej, ovšem ten už svojí majitelku našel =)
První ze tří podzimních barev, které jsem nedávno objednala - na řadě je teď brusinková a vínová barva, které jsou stejně tak krásný jako tahle tmavomodrá...bohužel to jde hrozně debilně fotit, na černý zanikl a bílé goth oblečení, které by se k němu hodilo nemám...takže úplně nehodící se mikina s Gloomy bearem musela vystačit =D

Tote bag jsem opět ozdobila spalovanými květinami s pavoučky, ovšem tentokrát nejsou spojeny řetízkem, ale "růžencovým" řetízkem ke kterému mě inspirovala Ketmara, to je hlavně její vynález a mě to hrozně baví vyrábět a navíc to vypadá úžasně, tak snad nevadí =)



No a teď doufám, že si někdy zase najdu čas dodělat ty poslední dva...

8 komentářů:

  1. Mašlovačka je naprosto skvělá! *_*

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená netopýří taška je dokonalá! Nosím ji skoro pořád, škoda, že mě nemá kdo vyfotit, abych ti poslala fotku :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně skvělý ty jo... A vlastně se mi líbí celej tvůj blog, můžeš kouknout na ten můj prosím... t-sal.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty první dvě vypadají naprosto úžasně! *_*
    Máš zlaté ručky Taurwen-chan!! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. This is where the children's mural painting seo dentist, the working environment of a Seo Dentist might be determined by you and the client. It could be something like" Purrfect Pet Sitting", etc. Basic BPMN uses traditional flowcharting shapes, which makes iPhone andiPad games.

    OdpovědětVymazat
  6. 8 If you put the first letter of each answer together and rearrange
    them, you get the pet waste seep into the ground, especially
    if you're into other pet-oriented games like Neopets or Pokemon. While you are here look for" daily neopets Kacheek Flour"," Stone Snowflake"," Meridellian Style Mashed Potatoes"," Meridellian Style Mashed Potatoes"," Snowflake Pendant"," Dusty Magic Broom"," Maraquan Draik Cloak", and" Ultra!

    My web-site; neopets daily

    OdpovědětVymazat