středa 31. srpna 2011

I ♥ shopping in Berlin

A ještě jeden dodatkový post o Berlíně - NÁKUPY
V prvním postu bylo už fotek dost, tak jsem se to rozhodla rozdělit a s vámi se podělit o úžasnosti (rýmovačka !), které jsem si odvezla z tohoto úžasného místa

Tote bag s I ♥ Berlin byl můj hned první suvenýr, který jsem si koupila na Checkpoint Charlie


placka s Ampelmanem v německých barvách z Ampelmanshopu z neděle v centru

A tady už je první věc ze závěrečného shopping day !
Námořnická puntíkatá čapka z gothic shopu XtraX

Můj vůbec nejdražší suvenýr - taška, pro kterou jsem si vlastně do Berlína jela ♥

zářivě zelená kost do vlasů z Mystica Berlin

vykrajovačka na vánoční perníčky ve tvaru netopýra ♥_♥
měli ještě lebku, kříž, nahrbenou kočku...chci všechno !

Nemám ráda kříže
Ale tenhle je tak úžasně provokativní, že jsem ho tam nemohla nechat !
Vypadá jako takový ty dřevěný kříže pouličních kazatelů a poustevníků z pustin, až na to že je neonově růžovej, má mašli a já ho budu nosit k co nejvíc nesvatým outfitům 

super sukně z Pimkie ze slev jenom za 7 Euro - jedna jediná a moje velikost *_*
A dokonce má všitou moc hezkou tylovou spodničku, která teda hrozně kouše do zadku když sedíte na tvrdý  lavici =D


kňour, neboli le moustache
Zakoupen v Berlínském Claires, Maxé jsem včera dotlačila, ať si ho koupí taky tady u nás =D


oboustranný tote bag ze souvenýr shopu ve škole Bauhausu v Desavě
Jeden z nejvzácnějších z mé sbírky tote bagů !

(rozkliknout !)
a nakonec sbírka pohledů a naše mapa, bez který bysme nikam nedojeli ani nedošli - po 4 dnu měla už dvě ďoury a byla zapatlaná tužkou na oči, kterou jsem si tam označovala nejdůležitější nákupní body
Jak si můžete povšimnout nekoupila jsem si žádný pohled s Berlínem ani pro sebe ani pro mámu, který jsem ho slíbila...místo toho jsem si koupila jeden s oběšenou kočičkou, v Berlínský galerii tu krásnou černo-bílou slečnu modelku a v Desavě pohled s profesorama a jednou profesorkou z Bauhausu + vstupenka z galerie

Obchody v Berlíně mě nezklamaly =)
















2 komentáře:

  1. *probrala se z uslintaných a to-chci zavzdychaných mrákot* a kolik že těch tote máte?

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé úlovky! *___* Ale úplně nejvíc ti závidím ten kříž.. mám sice dva úžasný hand-made od Tenshi, ale chci ještě nějakej takovejhle dřevěnej barevnej *w* (Pořád ještě jsem nepřišla na to, proč vlastně chci kříže nosit... :D Ale... chci. :D Teď jsme ti praví hipsters, haha. :D)

    OdpovědětVymazat