středa 24. srpna 2011

I ♥ Berlin

Od 20.8. do 24.8. jsme byli s Honzou na naší druhé malé dovolené v Berlíně.
Nemohla jsem se dočkat, nevím proč, ale vždycky jsem se do Berlína chtěla vrátit (byla jsem tam když mi bylo půl roku a letěli jsme letadlem =D ) a konečně si to tam pořádně prohlídnout, protože z kočáru si toho moc nepamatuju...


A byla jsem NADŠENÁ !
mega picture heavy post aus Berlin

ERSTE TAG
- odjezd z Prahy
- je krásně, svítí sluníčko, v poledne začíná být už trochu vedro
- dlouhá cesta a konečně vidíme Berlínskou televizní věž !
- není tu místo na parkování, ale to nic, hotel vypadá moc hezky, pokoj taky, akorát mi je trochu podezřelá bílá holubice na vizitce hotelu „Arche“ a když najdu vedle ovladače na televizi Bibli, tak je mi to jasný – jsme v křesťanským hotelu =D
- večer vyrážíme na lov Berliner welcome card, zjišťujeme že máme za rohem  spousty obchodů, v Claires maj to samý co tady, spousta souvenýrů s I ♥ Berlin, který jsou hrozně kýčovitý ale já něco chci !
- cestou úplně náhodou objevíme otaku obchod kde je spousta Hello kitty věcí,  dvě Dir en Grey fanynky, a dvě německý casual lolitky (chci se tam ještě vrátit, ty tašky s Hello kitty byly moc hezký)
- jedeme U-Bahnem směr Sonny centrum a Checkpoint Charlie + zbytky zdi
- Sonny centrum je ÚŽASNOST, pořád nemůžu uvěřit, že jsem vážně viděla tu pravou Berlínskou zeď, Checkpoint Charlie je víc CharlieLand, než historická památka
- yay koupila jsem si tote bag I ♥ Berlin, miluju tote bagy !
- stmívá se a Berlín vypadá snad ještě líp, než ve dne...jedeme zpátky U-Bahnem, kde jsou úžasný stanice a mraky druhů vagónů

lolita na cestách 01 - zabaleno

lolita na cestách 02 - cestovní obleček

sobota - jsk + podkolenky Baby, kytka handmade, šicí stroj z New Yorkeru a botky An-tai-na







Sony Center

zbytek nádhernýho rokoko interiéru na okraji Sony Centera




černo-bílá mi k Berlínu úžasně pasuje


tohle moc nevypadá na 2011

Checkpoint Charlie

Kupte si i Vy svůj kousek Berlínské zdi !
nein, danke




ZWEITE TAG
- vstáváme brzo, abysme všechno stihli, je krásně, venku svítí slunce
- snídaně je trochu ujetá, málo stolů a dva z nich plný indů, co jedí jako prasata, až mi to znechutilo tu mojí =/ (jako holčička co se cpe chlebem namazaným marmeládou a na to si dává plátky sýra s pepřem, jí to a do toho jí maminka cpe do pusy olivy a nakládaný houby...to je i na mě moc)
- frčíme U-bahnem (ve kterým už ze začínáme orientovat) na Mehringdamm a odtud podél hřbitovní zdi jdeme k muzeu judaismu a následně do našeho prvního cíle – Berliner Galerie
- nesmí se tam fotit, vidíme expozici Rainera Fettinga (berlínskýho moderního gay malíře) to se mi moc nelíbilo, ale jakmile jsem uviděla známá jména jako Vostell, Kandinskij,  Kazimír Malevič a Prouny El Lysickiho byla jsem nadšenáá ! Tohle všechno jsem se tolik učila a teď to vidim opravdový na vlastní oči a dokonce jsme byli i v místnosti, co byla samotná Proun *_* úžasný, jsem nadšená a moc ráda, že jsem  se tam mohla podívat, galerie moderního umění miluju !
- venku se trochu zatáhlo, a sluníčko už do večera nevylezlo =(
- necháme se odvézt na Alexander Platz, končně centrum, konečně centrum ! A...wut? Vypadá to tam jako na Hlaváku...kolem Fernsehr Turm se na vypelichaným trávníčku válí bezďáci, pár turistů a taky hlouček harajuku kids, nejspíš zabíjející čas před začátkem koncertu Dir en Grey...těch jsme potkali několik a taky tři cosplayerky o_o
- Alexander Platz nás dost znechutil, navíc byla neděle takže všechny obchody zavřený, máme hroznej hlad tak si jdeme koupit „bitte ein Kässe tohleto“, no sýrový bulky a já si v Ampelman shopu kupuju placku s Ampelmanem v německých barvách
- jdeme na Unter den Linden, cestou přes úžasný Muzejní ostrov...ty budovy všechny působí tak mocně !
- v polovině Unter den Linden mě hrozně bolí nohy, umíráme hlady a dochází nám pití D= krizová situace
- Brandenburská brána ani Bundestag mě zdaleka nezajímá tak jako zpoza stromů vykukující Restaurant, kde si samoobslužně nakoupíme vodu, tradiční curry wurst a hranolky...=) krizová situace zažehnána, úsměv a nadšení pro památky se nám navrací do hlavy i do nohou
- Brandenburská brána...je prostě brána a Bundestag je monumentální ! úžasnost a ten piknik platz...válíme se
- odpočatí vyrážíme směr pomník holokaustu, a zdáli pozorujeme „ten vysokej sloup, co u toho anděla byl Bono Vox!“
- pomník holokaustu je úžasný místo, perfektní na fotošůty, fotíme tady hory fotek jako ostatně všichni, hrajeme na honěnou jako všichni okolo a piknikujeme na jednom z kvádrů...jako všichni kolem nás, tolik k uctívání pietního místa
- nasedáme poprvé na S-Bahn a necháme se odvézd, až k nám na Charlottenburg kde večeříme a odpočíváme
- potom se vyšňoříme, vypravíme se zpátky na Rosa-Louxemburg Strasse a chystáme se na drink v gothic klubu Last Cathedral...ten je v neděli zavřenej tak to otočíme
- krásná procházka nočním Potsdamer Platz a úžasný Sony Centrum za tmy (mám pocit, že Sonny centrum se nám líbilo víc, než všechny památky =D)
- umíráme a upadáme ke spánku

neděle - sukně Bodyline (CC od Cherri), kytka handmade, triko a pásek New Yorker




muzeum judaismu



ten ptáček tam se mi tak líbí


ty kachní nohy ! úžasnej creepy nápad

muzeum



nevim, co to bylo


velmi se mi líbila kabelka s touhle slečnou



Curry Wurst mit Pommes

Bundestag

Piknikplatz



a pozor teď mrak fotek z památníku obětem holokaustu







ooo tahle fotka se mi tak líbí !






a teď něco veselejšího
KRÁLÍCI NA POTSDAMER PLATZ !

jeden velikej


a jeden malinkej...sooo cute !

v noci byl Alexanderplatz o tolik hezčí


ovšem Sony Center...♥


DRITTE TAG
- nákupy, nákupy, nákupy !
- začínáme hledáním a úspěšným nalezením XtraX, kde si kupuju námořnickou čapku, pokračujeme do Who killed Bambi? což je pro mě něco jako Berlín=Who killed Bambi?, pro tu tašku jsem si tam vlastně šla najisto (ÚŽASNEJ obchod), dále pokračujeme do Neo Tokia kde maj prdy a líbí se mi tam leda triko Moi-dix-mois, ale neni na něm cena, GosuRori nemaj, jenom poslední číslo Gothic&Lolita Bible...už dost zničený, upocený a hladový se dopotácíme zase na ten hroznej Alexanderplatz kde se před sluncem schováváme v absolutně nudný Galerii Kaufhof...no co aspoň tam měli čistý záchody a o_o gay oddělení spodního prádla...tanga, leopardí dvoudílný plavky...no to jsem neviděla =D No nic, na mapce mám tužkou na oči vyznačen ještě obchod Mystica Berlin a najednou si vzpomínám, že je vlastně v obchodním domě Alexa...a fakt, že jo ! Gothic shop v obrovským obchoďáku, div ne sousedí s H&Mkem =D nakupujem mraky věcí !
- jo a byla jsem v American Apparel O_O šílený ceny, super věci, fashion prodavač v mini-kraťasech a absolutně nádherná dlouhá průsvitná sukně (taková ta, co ji Haru vždycky obdivuje na street snapech =D) ve všech barvách a mě se nejvíc líbila světle zelená a černá (musim si ušít, sice to nebude American Apparel, ale ušetřim 800,-)
- no a po velmi únavném nákupu odjíždíme zpátky na Eisněcostrasse a jdeme na pizzu =) nom nom
- cestou už od rána narážíme na dvě japonky, jedna z nich je v kimonu, na hlavě pseudo-dready a druhá je OTT sweet lolita s parukou, nalepenýma řasama, samolepkama pod očima a sugary carnivallem v černo-růžový kombinaci  *_*
- po vydatné a výborné večeři ještě jedeme na Frankfurter Tor a hledáme chvíli obchod s CDčkama, co nám zaškrtul v mapě pan prodavač z XtraX...no a najdeme velký prdy, aspoň jsme viděli ty monstrózní domy
- odjedeme zpátky domů, tady se převlíkneme upravíme a frčíme zase S-Bahnem,  tentokrát najisto do klubu Last Cathedral, tam už jsou otevřený dveře v nich muž co vypadá jako zpěvák z Blut Engel a daruje nám poukázku na panáka Hemingway k prvnímu drinku, uvnitř je to úžasný, já si dala Blue blood, Honza testoval Radler a pak bílý pivo, dokonce nám zahráli i remix Nachmahr, na stole nám svítí svíčka na hřbitov, na zdi jsou desky z urnovýho háje a ze stropu na nás kouká vlad Dracula
- veselost se vrací zpátky okolo 12 a umíráme zase únavou

pondělí - sukně handmade, kytka v hlavě a na prstenu handmade, triko Terranova
postupně jsem se nejdřív zbavila pásku, protože mě tlačil a pak punčoch, protože bylo hrozný vedro =D

Sugary Carnival ! (a ten chlap vlevo je taky šugery karnivál =D)




TA sukně





já mám tenhle art na ulici velmi ráda

Frankfurter Tör

Ten gumovej netopýr na špejli ! om nom nom


strop








Za zmínku rozhodně stojí nápaditá výzdoba schodiště
(ten obří úd nalevo - já si ho taky vůbec nevšimla, takže jsem se za něj určitě chytla, nebo tak něco =D)


VIERTE TAG
- poslední snídaně v Berlíně =(
- zataženo, prší, fouká mega vítr, zima na mikinu o_o
- balíme a vyrážíme směr Dessau, nemůžu se dočkat !
- v pekárně jsem koupila echt berlínský koblihy, který maj uvnitř povidla, jsou obalený ve dvou cukrech a jsou nom nom
- v Dessau nejdřív zaparkujeme v ulici Waltera Gropiuse a procházíme se kolem domů profesorů ze školy Bauhausu, domu kde bydlel W. Kandinski a P. Klee ...ÚŽASNOST
- a už jsme na cestě k samotné budově školy, to je jedno z míst kam jsem se chtěla podívat od první chvíle, co jsem to viděla v učebnici a nenapadlo mě, že se tam vážně jednou podívám, vyfotim se před slavným B A U H A U S, dokonce se aspoň na kousek podívám dovnitř...a koupim si tam tote bag, který má z jedný strany školu a z druhý profesorský domy =D tote baaag ! Bauhaus ! Německo ! Jsem nadšená, NADŠENÁ, NADŠENÁ !
- cestou domů a obzvlášť na dálnici u Lipska začíná být mega vedro...myslim, že jsme se trochu přehřáli, odpočinek ve stínu odpočívadla s mokrou hlavou
- dojezd v hrozným vedru zpátky do týhle zaprděný díry -_-


všechno je tak praktické a funkční !














Už teď se mi po Berlínu stýská a to mi teprv před pár hodinama vyprchala třídenní Fahrkarte...
 Německo mě nějakým zvláštním způsobem neskutečně přitahuje, je to tam velký, čistý, většinou to tam funguje – opaky toho kde žiju celej život. Bavilo mě pokoušet se domluvit německy, i když jsem se většinou zmohla jenom na „Bitte zwei this koblih...“ ale věřim tomu, že by to šlo vylepšit čím dýl bych tam byla. A neskutečně mě štvou všichni, co se vofrňujou když jim řeknu, že se mi němčina líbí a chci se jí naučit a oni cožee takhle mluvil Hitler...no jo, ale Německo není plný Hitlerů, jenže to je jediný co lidi v týhle krajině předsudků z Německa znaj, jo a ještě maximálně wursty, Tuzex a že tam maj žrádlo, který tady neseženou...
Jsem tady pár hodin a už mě to tu zase sere, co tepr až vylezu zítra ven do metra plnýho bezďáků a lidí v ponožkách v sandálích...v Berlíně jsme za celý 4 dny potkali celkem 4 bezďáky a ani jedny ponožky v sandálích, zato mraky dobře, stylově a úžasně oblečenejch lidí od starých dam na kolech, až po mladý pokérovaný holky a kluky s půlkou oholený hlavy co se cpou ve veganským bistru =D účes na půl oholená hlava je tady úplně normální a asi dost frčí, kluci maj taky neskutečný kreace na hlavách...tady na to nikdo nemá odvahu. Holky tam maj pokérovaný celý růce a nikdo se za nima neotočí, já mám na prsou dva havrany a občas slyšim věci, který bych se sama styděla vyslovit. No jo no...země čééskáá domov můj -_-

Byly to úžasný 4 dny a snad se tam zase brzy vrátíme...a snad na delší dobu, než jen pár dní

14 komentářů:

  1. Ty jo... projela jsem s maminkou na výletech půl Německa a Berlín jsem zatím neviděla... Podle fotek... budu muset napravit.
    A jsem ráda, že někdo další má rád němčinu, mně se taky hrozně líbí, tím spíš v písních (Marlene Dietrich <3 )...

    OdpovědětVymazat
  2. wow, to vypadá dobře! V Berlíně jsem ještě nebyla... A taky mám ráda Německo a Němčinu, nejseš sama. Jo, a ta sukně od Cherri je původně ode mě, koukám že putuje XD

    KK

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně nemám ráda němčinu ani němce (žádné Hitlery do toho netahámXD) ale samotné německo navštěvuju ráda...tenhle článek mi zas přimomněl jak nenávidím tuhle debilní zemi...a mám chuť jet na dovolenou do Berlína :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bety: ooo no a já ti závidím tu půlku Německa, já byla zatim jenom v Mnichově a v Berlíně =)

    KK: Jo jo, já vim, že je od tebe...putovní lolita zboží, ale mě se zatím líbí opravdu velmi moc, takže myslim, že už zůstane u mě ♪

    Kitsune: mě to připomnělo jak nenávidim tuhle debilní zemi, hned jak jsme přejeli hranice =D

    OdpovědětVymazat
  5. To mi připomělo maturitní témata :D
    Závidím, taky bych se tam chtěla jednou podívat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Berlíííín! Mně bylo strašně líto, že jsme tam byly jen na jeden den, protože jsme prakticky stihly jen centrum, je tam toho opravdu hodně. A je mi hrozně líto, že jsme neviděly ten památník holocaustu a zbytek Berlínské zdi, snad příště :( Stejně jako ještě nějaké galerie, já tam kdysi byla s rodiči v Pergamonu a byla to dokonalost!
    A koukám, že jsi měla více štěstí, co se týče obchodů, to Mystic fashion vypadá zajímavě, to já si v Berlíně koupila jen v X-tra_x přívěsek a nevim, mně ty ampelmanový věci přišly strašně předražený, ale taky se mi líbily :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ketmara: To je škoda, že jsi nebyla v tý Mystica Berlin, protože to je v centru kousek od tý věže, taková old-school budova jak Kotva, akorát se to jmenuje Alexa...rozhodně blíž než X-tra-X a maj tam mnohem víc kravinek, jako nafukovací oko a záchodový prkýnko s lebkama =D

    OdpovědětVymazat
  8. Je epic, že jsme tam byly ve stejnou dobu.. na těch Diru :D Sice jsem z Německa viděla jen pár ulic, autobusový nádraží a metro, ale má to tam takovou zvláštní atmosféru... nic kde bych úplně chtěla bydlet, ale určitě bych se tam chtěla někdy podívat znova. ^^ (A do Neo Tokya, který mělo v neděli zavřeno, což mi udělalo šílenou čáru přes rozpočet. T.T)
    Btw.. Tu sukni z American Apparel CHCU! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já v Berlíně byla jednou a hrozně moc se mi tam líbilo. Doufám, že se tam brzo podívam znovu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám, že ještě někam pojedeš páč mě baví číst ty tvoje články xD

    OdpovědětVymazat
  11. Nemůžu si pomoct, ale pokaždé, když čtu články od tebe, říkám si, že tam se musím 100% podívat. Máš úžasnej vyprávěcí talent. ^_^
    Dovolenou závidím, zní to, že jste měli krásný čas.
    A němčina je fajn, jen do ní... ^_^ Strašně pěkně se poslouchá ^_^
    Angelon

    OdpovědětVymazat
  12. ooo holky, já jsem tak ráda, že na vás takhle tyhle moje cestovatelský zážitky působí =) !
    Akorát, že teď už se zase dlouho nikam nepodívám fuu =( až zase za rok...

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi prostě neuvěřitelná kráva (omlouvám se těm milým zvířatům). Hlavně že si hraješ na velkou bojovnici proti údajné šikaně za divné oblékání, a co tady komentuješ ty? Lidi s ponožkama v sandálech! Není to náhodou jejich věc, co nosí, i když tobě se to nelíbí?! Jsi úplně stejně ubohá jako každý kdo se kdy do tebe opřel kvůli tvému oblečení. Vlastně ne, jsi ještě mnohem ubožejší, protože ti co si z tebe dělají srandu si pak určitě nehrajou na největší moralisty, na rozdíl od tebe!
    A fakt si myslíš, že každý Čech nadává na Německo? A kvůli Hitlerovi? No ty jsi fakt úplně neskutečně omezená blbka! :D Nikdo s mozkem v hlavě nevztáhne kecy pár jedinců na celý národ!
    Hlavně že si děláš idiotské "Juk! hahaha!" fotky v PAMÁTNÍKU OBĚTEM HOLOCAUSTU! To je fakt strašná sranda, že kdysi umřely miliony lidí v koncentráku!
    Ty si fakt zasloužíš, aby tě jednou nějaký ještě pitomější člověk než jsi ty někde za ty tvoje provokace zfackoval! Je mi z tebe na zvracení!

    OdpovědětVymazat