čtvrtek 14. července 2011

Vážky 12.8. 2011 + ze staršího soudku

V úterý jsem se chtěla všelijak vyšňořit a nakonec jsem se zasekla u tisknutí tašek a na rychlo na sebe navlíkla moje nejoblíbenější jsk, abych nemusela vymýšlet co za triko k sukni =)





Také jsem si dopoledne koupila tenhle nádherný náhrdelník ♥

jsk: BTSSB
vážky: Gate
mašle na hlavě: Porcelain doll


A tady trochu starší foto od Ketmary - děkuju moc =)
Takhle jsem se navlíkla na oslavu Veni narozenin do cukrošky, kde bylo neskutečný vedro...
Na fotkách je hezky vidět rozdíl mé staré umírající spodničky a mé nové improvizované handmade tylovitosti 


mám tady to samý až na kamej s Mansonem - handmade by Ještěrka

2 komentáře:

  1. Teda na těch spodních fotkách bych Tě skoro nepoznala. Ty vlasy do obličeje Ti nehorázně sluší! Neuvažovala jsi že to tak budeš nosit častěj? Je to prostě skvělé.
    Nosím podobný účes, ale teda takto dobře to rozhodně nevypadá :D (Tichá závist)

    OdpovědětVymazat
  2. ooo moc děkuju =) !
    No, mě se to taky takhle líbí, ale teď je na to vedro a hlavně mi to potom furt leze do pusy pffuu =D

    OdpovědětVymazat