středa 13. července 2011

Punk s Gagou - 11.8. 2011

Můj pondělní punkový lolita outfit
Čím víc je venku nesnesitelný vedro, tím víc chodim v lolitě...ňáká porucha?





tílko s Lady Gaga - New Yorker
hadr ze kterýho mám zábal, aby mi už vůbec nebyla zima - New Yorker
náramek - dárek od KK
kabelka (pozor to burando) - Rexona
sukně - Metamorphose
zubní protéza na krku - Claires
naušnice (zátky od Gambáče s nápisem Miss Shopaholic) - Cvok (Fler)


A tuhle nádhernost měli za výlohou u Tase v ulici (nemůžu si vzpomenout jak se to tam jmenuje)
Já to chci na hlavu, prosím !
(tip na narozeninový dárek)


4 komentáře:

  1. ooo , to je tak ósamní outfit ! Hype!! ♥ a ten králíček ve výloze je strašně super, podobný jsou v Mansonově klipu Tainted love...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo taky jsem si na ten klip hned vzpomněla, taky Sunshine je měli na hlavách v době kdy jsem je poslouchala =D Králičí hlavy jsou moje úchylka
    Moc děkuju, to jsem ráda že se ti to líbí =) !

    OdpovědětVymazat
  3. Čím víc na tobě tuhle sukni vidím, tím víc se mi líbí. :3
    Úžasný outfit!!! *_____*

    OdpovědětVymazat