středa 9. ledna 2013

Crochet Christmas gift for mum

Vzhledem k tomu s jakým úspěchem se u mámy setkal pléd, který jsem jí uháčkovala k narozeninám, byl jeden z Vánočních dárků téměř jistý. Tentokrát jsem se rozhodla jít do něčeho víc složitějšího a nositelnějšího. Dlouho jsem hledala mezi svetříky na Ravelry, až jsem nakonec narazila na návod od Garn Studia na tohle háčkované bolerko. Stránky Garn Studia velmi doporučuji všem co by taky rádi něco umotali, jsou tam stovky návodů, nápadů a hlavně si nemusíte lámat hlavu čím nahradíte "tuhle jejich přízi" ve vaší švadlence, nebo ve Vlnice. Jde tady totiž vlna použitá pro předlohu rovnou objednat, není drahá a pozor je to pořád lepší a lepší, máme distributora i pro ČR a to v Brně. Takže vlnky mi dorazili v úhledné krabičce od Lega do tří dnů a platila jsem standartní poštovné na doporučenou zásilku, což je nějakých 50,- yay !

S bolerkem jsem se háčkovala docela dlouho, možná i dva měsíce mi to trvalo. Mezi rukávama mi do toho vlezlo stěhování, takže se to ještě o něco natáhlo. Nicméně návod byl v pohodě, hrozně se mi líbí tzv. "pattern blog" kde se ti kdož se na něčem zaseknou, můžou zeptat ve všech jazycích a admini jim na to odpovídají. Našla jsem tam řešení na všechny zádrhele, ale i tak jsem se občas musela dost zamyslet. Což mi vůbec nevadilo, protože se úchylně vyžívám v řešení zapeklitých situací a podivných zkratek v háčkovacích návodech <_<

S výsledkem jsem spokojená, i když jsem doufala že rukávy budou o něco hubenější a taky jsem si naštěstí obezřetně objednala o jedno klubíčko navíc a vyplatilo se...s deviti klubíčky bych nevyšla. Možná, že to právě souvisí s šířkou rukávu, je možný že jsem někde udělala chybu a tím vyplácala i víc vlny o_O

A nyní už fotky.
Bolerko jsem háčkovala ze stejného odstínu vlny jako v předloze, třpytivou přízi jsem neobjednávala...nějak se mi to k tomu nelíbilo. Používala jsem háček č. 4.






mami, jsi zase slavná !
(mom, you´re famous again !)

--------------------------------------------------

After a great success with crochet shawl as birthday gift for my mum I was sure about at least one Christmas gift for her. I wanted to try something more complicated this time so I spent hours looking through Ravelry for some good cardigan pattern and then I found this lovely jacket on Garn Studio website. I recomend Garn Studio patterns for all who wants to try ravel something, too. It has hundreds of patterns and ideas and the cool thing called "pattern blog" where people who got stucked on something, can ask and get answers from admins. I found there solutions for all my problems with the pattern, but still I had to think hard sometimes...but it doesn´t matter because I just love solving those complicated abbreviations in crochet patterns <_<

I was working on the jacket for quite some time, almost two months. But it was worth the effort ! I´m mostly satisfied with the result, but I thought the sleeves will be thinner. Also I used 10 yarns instead of 9...I´m so happy that I ordered a spare one ! There is possibility that those two things are connected by my mistake...maybe I did one somewhere and because of that the sleeves are bigger and I used more of the yarn that I should o_O

I made the jacket from the same colour and yarn as used in the pattern, but without the glitter one. I didn´t like the idea of my mum sparkling =D I used crochet hook n. 4.



6 komentářů:

  1. No, co víc říct než že je to nádhera? Vypadá to uplně úžasně, a no prostě dokonalost ♥ jsi tak šikovná! uuuh už abych dodělala ty rozdělané věci co mám a začala konečně taky s něčím na sebe. :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Mě to hrozně baví tyhle věci na sebe, teď jsem si taky už konečně rozháčkovala zapínací svetřík pro sebe tak to mám zase zábavu na dlouho =D

      Vymazat
  2. Páni, Tvojí mamce to moc sluší. Je vidět, po kom jsi zdědila krásu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to bude mít radost, já jí to vyřídim =) děkujem !

      Vymazat