sobota 15. prosince 2012

Sir Lawrence Alma-Tadema

Tahle sukně, to byla láska na první pohled. Hned jak jsem jí tenkrát viděla na Romwe věděla jsem že jí musim mít, protože obrazový printy jsou moje slabost. A ještě takovej nádhernej obraz...no, jakmile se mi objevil v mailu kupón na nějakou Halloweenskou slevu, nebo co to bylo a zjistila jsem že sukně už není vyprodaná jako při našem prvním setkání...už byla v košíku <3

Obraz ani autora jsem do teď vůbec neznala...jakože já jich ňák moc neznám, ale o tohodle jsem vážně nikde ani nezavadila. Jmenoval se sir Lawrence Alma-Tadema a namaloval ještě mraky nádherností, určitě doporučuju vyhledat. Bohužel byl chudák oslavovanej akorát za života a po smrti se na něj trochu zapomnělo...tak aspoň je teď jeho obraz na sukni - to by měl určitě radost. ( I když pochybuju, že Romwe koupilo od jeho rodiny práva <_< )


A ještě něco málo k samotné sukni. Hrozně moc mě překvapil a potěšil materiál. Je totiž z takový huňatý umělotiny, takže je úplně perfektní jako mini-sukně na zimu ! Akorát teda je tak krátká, že jsem ráda že tady nemáme metro, protože bych celému osazenstvu eskalátoru předváděla svoje spoďáry.




náhrdelník / necklace: Emerald dream
cardigan: H&M
sukně / skirt: Romwe
paruka / wig: Lockshop
boty / shoes: Deichmann

-----------------------------------------------------

This skirt was love at first sight. I just adore art prints and when I first saw it on Romwe I knew I will buy it some day. So when I got some extra super cool Halloween sale in my e-mail and the skirt wasn´t sold out as it was the first time I saw it...it was in the cart immediately.

I didn´t know the picture nor the artist until now. (I don´t know many of them,yeah...but I didn´t stumble across him anywhere). His name was sir Lawrence Alma-Tadema and he made a lot of beautiful pieces of art, you should deffinitely google his name =) !
Unfortunatelly he was famous only when he lived and after his dead he was somehow little forgotten . So now he´s on skirts, that´s quite cool, I think =D
( But I don´t think that Romwe bought rights for using that picture...whatever)

Now something about the skirt. It´s pretty comfortable and I was surprised by the material. It´s something like really thick polyester which is just perfect for winter mini-skirt. But it´s really short. I´m  happy that now in my new town is no subway, so I don´t have to show my panties to the whole crowd of people standing on escalator beneath me...



7 komentářů: