pondělí 3. prosince 2012

Simple Sweet

Další říjnový lolita outfit ...říjnový, no já vim - bohužel to bude teď všechno takové opožděné. Má to zase svoje výhody že tady mám nasysleno, protože teď není co ani kde fotit novýho =)

Takhle jsem se vydala zase na nákup materiálu a pak k mámě na oběd. Zážitek dne byl když jsem nastoupila do tramvaje společně s partou důchodců - celá tramvaj jich byla plná, asi jeli z ňáký veselý akce. Všichni po mě tak zvědavě pokukovali až to jednomu dědovi nedalo a ptal se mě kam se chystám jít za zábavou, že jsem tak vyšňořená a já mu říkám že takhle chodim normálně, že jedu na nákup. On mi to nechtěl vůbec věřit a navíc byl chluchej, takže jsem svoje odpovědi musela několikrát hlasitě opakovat. To způsobilo, že si o mě všechny babičky začaly vyprávět jak mi to sluší a proč to už teď slečny nenosí, že teď všechny holky vypadaj hrozně v těch sukních krátkejch a koukaj jim zadky a takhle se chodilo na zábavu za našeho mládí !

Bylo to milé, ale byla jsem ráda, že už jsem vystupovala =D






buřinka / bowler hat : Ann Christine
poncho : from Second-hand store
sukně / skirt : BTSSB

------------------------------------------

Another October lolita outfit. Everything is going to be little late now since I have a lot of photos and didn´t have time to post them. But that´s good because I have nothing new to take photos of now and I also don´t have any good place for it.

This is what I wear for shopping some materials and things like that. The funniest thing of that day was my ride in tram with group of old people. Well, it was completely full of them and they were all starring at me whispering what are those clothes I´m wearing. Then one couldn´t stand it and asked me, unfortunatelly he was half-deaf so I had to tell him my answers loudly and repeating them many times so everyone could hear them. Then all of them started talking to each other how beautifuly dressed I am appart from all those girls today in mini skirts and with exposed butts =D

It was kind, but I was happy to get out of that tram <_<



7 komentářů:

  1. Něco podobného mi důchodkyně jednou udělaly taky. A taky u toho byla růžová sukně od baby. :D Tehdy mě obestoupily do kola a nahlas to obdivovaly, ale já jsem z toho měla stejně šok jakoby dělaly pravý opak a nějakou dobu jsem pak nemohla mezi lidi jak mi to pocuchalo nervy.
    Vypadá to že jsem děsná citlivka, ale tehdy mi to asi připomělo kolečka co kolem mě dělali spolužáci ve škole a to nebylo nic dobrého XD

    Tento model je moc pěkný.Prostě dokonalost, vypadáš skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu, taky nemám vůbec ráda přemíru pozornosti na mojí osobu ať je negativní, nebo pozitivní >_< hlavně jak jsem musela vykřikovat ty odpovědi, až se všichni otáčeli protože pán měl špatné uši to bylo něco na mě =D

      Moc děkuju, Alice <3

      Vymazat
  2. Tak tohle je uplně super ♥ Hrozně obdivuju ten šál, i tu sukni (Alenkovské motivy zbožňuju, bohužel zatím o nich jen sním) - obojí pochází z tvých zručných rukou???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju =) !
      Ne ne ne, i když jsem podobnej šátek načala, ale je z tak slabounký příze, že ho budu mít hotovej tak někdy na jaře (doufám) a sukně je od Baby the Stars Shine Bright - jeden z mála brandových itemu který je můj poklad a doufám, že z ní nikdy neztloustnu protože je taková na těsno =D

      Vymazat
  3. Úplně ty babičky a dědečky chápu, že byli tak u vytržení, když viděli něco, co je hezký a vkusný, místo těch příšerných džínových krabic, kterým se říká sukně, a übercute triček.
    To mi připomnělo jeden komický estetický zážitek - potkala jsem paní s kočárkem, šisované džínové kalhotky jako od krtečka, přetékající okrasný (nebo snad ochranný?) tukový pás a na tom všem růžové tričko se svítivým nápisem I´m like WOW! Nic proti různým postavám a vahám, ale něco proti naprosté nesoudnosti a neschopnosti pořídit si velikostně odpovídající odění. Uf. Musela jsem se podělit, no:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha ha =D I´m like WOW a to doslova =D Tyhle jsou nejlepší a hlavně to jsou ty o kterých si můžu být 100% jistá že až je budu míjet uslyším "Co to bylo..." a pak se za mnou ještě nechápavě otočí...škoda, že jsem takovej introvert a nikdy jim nemám odvahu jít položit otázku co že to mají se mnou za problém =)

      Vymazat
  4. Milá historka. Stretnutie s dôchodcami vie byť občas potešujúce :D
    Inak zaujímavý a pekný outfit, aj keď nie úplne podľa môjho gusta, ale tebe to sluší. A tie topánky sú úžasné (A)

    OdpovědětVymazat