čtvrtek 22. listopadu 2012

DesignBlok 2012

Konečně jsem se dostala k postu o DesignBloku uff
Loni jsem to nestihla vůbec a předloni jsem neměla blog, nebo já nevim - rozhodně se mi to ještě nějak nikdy nepovedlo okomentovat v postu.

Na tuhle akci chodím už asi 4 roky a je to pro mě jedna z velkých událostí roku. Mám ráda design, moderní věci, zajímavý nápady, využití netradičních materiálů a protože jsem trochu postižená svým vzděláním, tak i způsob jakým se firmy na DesignBloku prezentují. Taky jsem vždycky hrozně zvědavá který prostory vyberou. Už to byli rozestavěný lofty, napůl dostavěný kancelářský komplex, rozpadající se budova na Vltavský a letos luxusní Clam-Gallasův palác.

Pokaždý mi to přijde jako super příležitost se nějak pěkně oblíknout, zajít mezi exkurzí na nějakou ňamku, nebo pivo který se tam většinou prodává a celkově si užít den plný designu. Jeden rok se mi povedlo tam strávit celý tři dny =D je to super akce, kdo nebyl ať za rok určitě ty dvě stovky dá a jde to omrknout. Navíc měli až do teď v logu zajíce takže - ♥

No jak začít. DesignBlok trvá vždycky týden na hodně místech v Praze, od loňska je novinkou i Fashion Week kam se ale na přehlídky musí kupovat vstupenky zvlášť, nebo je to jenom vip na pozvánku. Tam jsem to vůbec nestihla, mě nejvíc zajímaj "superstudia". Ty byli letos dokonce tři - Šporkovský palác, Kafkův Dům a Clam-Gallasův palác. Celkově se mi zdá, že poslední dva roky vystavovaný věci a celková úprava trochu upadá a ztrácí tu originalitu která mě tam dřív fascinovala. 

Nicméně Šporkovský palác byl super, i když spousta věcí byly spíš takový nepoužitelný blbosti, nebo totální zbytečnosti. Ve sklepě byla nahatá KK tak to bylo fajn =D (mimochodem z toho sklepa by byl úžasnej klub - jednou bude můj *_*)

Clam-Gallasův palác je krásný místo. Pefektní pro luxus, který byl letošním tématem. Vystavovaný věci mě krom červených králíků zase až tak moc neuchvátili, ale bylo to krásný místo a na dvoře byl super luxusní bufet. Škoda, že jsme si mysleli že tam budou jenom ňáký párky v rohlíku a před tim se nacpali burgrama v Yes Burgeru =D Ovšem to hlavní na bufetu byl - CLUB MATE nom !

Kafkův dům jsme si nechali na konec v očekávání hrozně moc pater plných designu. No...to jsme se zase trochu přepočítali. Hrozně moc pater tam bylo, ale taky úzký schody normálního starýho obytnýho domu, výtah pro jednu osobu, milión lidí, rodiče s kočárkama (proč?!), malý parchantí který to nebavilo. Taky tam bylo spousta špatných vystavovatelů, který neměli s designem nic společnýho. Prostě nábytek. Obyčejný kachličky. Podlahový krytiny. No a celý patro Ikey, ta je designová ale všechno už jsem viděla stokrát. Kafkův dům stál za prd, ale aspoň jsem byla v domě kde bydlel Kafka to je fajn.

A teď už moje fotografická dokumentace, začneme outfitem - to je nezbytnost. Konečně jsem vytáhla svoje nové triko Angelspit a super kabátek/cardigan/nevim ze chlupaticema na rukávech který mi koupila máma v second-handu =)













Tahle bota byla "vytišněná" 3D tiskárnou - konečně jsem to viděla na vlastní oči O_O
(This shoe was "printed" by 3D printer - I finally had the chance to see it O_O)




Maxé - tohle jsem ti chtěla koupit k Vánocům, ale neměli tam cenu...měli tam jako vzor na vyšívání toho nepovedenýho Ježíše i Davidův pyj !

(Amazing embroidery tote bags - they had variety of motives, for example that crappy Jesus from Spain or penis of David statue)

kolekce designových uren
the collection of design urns



my favourite porcelain decorators

"eatslowlyeatslowlyeatslowly" =D







Vidíte ten růžový dům a okna kde visí kytky? Tak tam jsem prožila celý život - jednou tam bude viset taková ta pamětní deska !
(Can you see that old pink house and those windows with flowers hanging out? That´s the place where I lived for my whole life - there will be some memorial tablet when I will be famous and die !)


Club-mate makes us hyper =D

loot !

------------------------------------

Finally I have time to write about DesignBlok 2012. I missed make a post about last year and the year befor e I probably didn´t have a blog.
DesingBlok is one of those big events in year for me. I love design, new things. modern technologies and usage of unusual materials. I go there every year, this was my 4th time. Everytime it´s held in different place. One year it was in unfinished loft flats, then in huge abandoned building, half-finished office buildings and luxury Clam-Gallas Palace.

This year it was held in three places - Šporkovsky Palace, Clam-Gallas Palace and house where Franz Kafka lived. It was good but I think it used to be better. This year there was too much things which were absolutely useless, or just ordinary without anything "design" in it.
In the cellar of Šporkovsky Palace was exhibiton of winners from a photography comptetition where my friend KK won - she´s that naked lady - she´s pretty famous and cool model - check out her blog

In bufet at yard of Clam-Gallas Palace they had CLUB MATE nom !

Everytime I go there I think of it as a good oportunity to dress up a little. It´s always amazing day, with some good food, beer which are they selling there and of course design. This year I wore my new Angelspit t-shirt together with this sheer thing with furry ends of sleeves which my mum bought me in secon-hand store =)



5 komentářů:

  1. Z celýho článku první věc, co musím napsat... tvé bydliště ti tak nesmíně závidím... ja chci tak strašně moc bydlet v centru, fňuk! A ne 20 km od Zličína:(
    Ale jinak článek zajímavý. Moc ti tu slušelo. A uchvátila mě fotka tebe a figurín... má něco do sebe:) A možná jsem chtěla napsat ještě něco, ale to už zas nevím, páč můj mozek fakt rules. No nic:D
    Jo, vím... vzhledem k tvé narážce na vzdělání... copak jsi studovala? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo tvůj outfit je přímo božský ♥_♥ o Designbloku jsem veděla, ale nějak se mi (zase) nepoštěstilo, tak snad příště.....ale podle fotek je to super a zajímavá akce...:]

    OdpovědětVymazat
  3. vypadas naprosto prekrasne. pristi rok se chystam tuto kci taky navstivit. jinak co, ze to mas za vzdelani?

    OdpovědětVymazat
  4. I just adore ur dark outfit!so perfect combinated!and also adore this drunk pic and pinbutton with bunny ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to skutočne zaujímavo. Ale ten outfit! Dokonalé!! ♥

    OdpovědětVymazat