čtvrtek 23. srpna 2012

Spalovna (2/5) - Exposed to radiation

Druhá várka fotek z našeho dobrodružství u Malešické spalovny.
Tentokrát taková úžasně ozářená sbírka...jak z Černobylu...to místo je pro mě ňáký hrozně zásadní, začínám mít podezření že můj minulý život byl ukončen právě tam, jinak si nedokážu vysvětlit proč jsem celou touhle katastrofou tak hrozně moc fascinovaná, už od tý doby co jsem byla malá o_o

Takže teď už víte proč se mi ty fotky tak hrozně moc líbí, vypadám na nich jako kdybych stála v nějaké vysoce radioaktivní oblasti (Viděli jste někdy ty záběry z vrtulníku těsně po výbuchu Černobylu? Jak se jim ten obraz kroutí a okraje jsou zamlžený...? *o*). Z těch úplně červených jsem taky velice nadšená, to si zase připadám jako v Červeným lese ♥

Doufám, že vás tahle série nenudí, protože nás čekají ještě tři části =D yay








Honza byl taky ozářenej


Tohle není úplně tamto video, nicméně tohle je taky pěkně scary
(this is not the one I was talking about, but it´s quite scary, too)




-----------------------------------------------------


The second part of our adventures near incineration plant in Malešice.
Those are so pretty, they all look like we were exposed to high radiation !
I´m obsessed about Chernobyl so much since I was little, that I start to wonder if I died here in my previous life or something like that o_o
I need to go there some day !
So, now you know why I like those photos so much. Those first ones reminds me of video recorded from helicopter right after the accident, when the radiation was so high that you can see how it´s making the video blurred in corners *o* On the red photos I just feel like I´m in Red Forest ♥

I hope you like this serie as much as I do, because there are another three galleries to go =D yay

5 komentářů:

  1. taketo postapo foto sa mi pacia keby som mal hodnotit tak 100/100*****hviezdiciek super atmosfera

    OdpovědětVymazat
  2. tá černobyľovská je na album nejakej industrialovej kapely, úplne epic, teším sa na ďalšie fotky ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo =D škoda, že nemám žádnou kapelu, kruciš =D děkuju

      Vymazat
  3. nenudí, nenudí, hltám a stále nejsem nasycena...neuvažujete navštívit s pány fotografy i jiná "katastrofická" místa?

    OdpovědětVymazat