neděle 8. července 2012

Veni narozeniny - 9. 6. 2012

Můj netradiční sweet lolita outfit, který jsem měla na oslavu Veni narozenin v Kozlovně.
Ten den bylo hrozný vedro a já jsem byla navíc čerstvě spálená z Pochodu proti rakovině prsu, takže největší goth pale face na světě =D

Na lolitou každý den to radši vůbec posílat nebudu, protože tam je tolik věcí za který bych byla odsouzena k ukamenování, že bych to nemusela vůbec přežít.










sukně/skirt: handmade by me (masterpiece *_*)
pásek,náramek/belt,bracelet - Terranova (gift from my friend KK)
kabelka/bag: XtraX Liepzig
boty/shoes: An-tai-na

-----------------------------------------

I wore this unconventional sweet coord to birthday party of my friend Veni .
I was freshly sunburnt from The march against breast cancer where I was with my mum that day, so...yeah...my pale goth face image was completely ruined and I looked like tomato instead -_-



16 komentářů:

  1. Náhodou, podle mě je to super :] nejvíc tomu kraluje ta taška a ofinka ladící se sukní, no prostě krása ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka je opavdu epická... :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ta taška, ta taška, ta taška!!! XD Naprosto parádní outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. poslední fotka je super :D jinak vypadáš so sweet, bavíš mě! :D

    P.S. Nevím jestli si tohle četla http://www.protivna-blondyna.cz/2012/07/ceske-lolity-spodnicky-hnusneboty.html?showComment=1341677044941#c3012323603733043154 ale já jsem na to nevěřicně koukala :-O ty vole! něco jsem ji tam napsala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ježiš...už jsem to četla asi třikrát, hlavně to všude všichni sdílejte ať se víc lidí chytne toho, že nasírat lolitky je sranda x_x až budeme i na Módnim pekle a na konci zpráv na Nově, tak si balim kufr a odjíždím z této země na vždy =D

      Je to prostě pizda, měly jsme jí ňák organizovaně vytrolit, ale na to už je pozdě

      Vymazat
  5. to Christina:
    no tak to je hodně "zajímavej" článek... A hezky si reagovala.. ;]

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to právě strašně líbí. Já bych to nazvala psycho lolita :D Na poslední fotce sis měla vzít ještě klobouček a byl by z tebe úplný člen the Residents.

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně Ti to sluší, a ta taška... *.*

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší je poslední fotka, je naprosto ultraextraawesome :D

    OdpovědětVymazat