pátek 22. června 2012

Šicí stroj - zima a jaro 2012

Úplně nechutně jsem zanedbala posty sledující mojí švadlenkovskou tvorbu x_x
Tudíž jsem se rozhodla to konečně napravit a shrnout do jednoho postu, bude toho asi docela dost...musim už konečně dohnat skluz asi 7 postů a začít být aktuální !

Začneme sukní z nádherné fialové tartanové látky, kterou jsem náhodou ulovila ve slevách a sukně z ní slavila větší úspěchy než jsem čekala =)




Další byla světlá classic lolita sukně z krásné rokokové látky, ze které taky jednu mám, no =)
(a je to poslední dobou moje vůbec nejoblíbenější sukně)



Po tmavé classic sukni se zaprášilo do deseti minut, což vyloženě vytočilo Honzu, protože "se s tim hodinu fotíme a ty to pak za deset minut prodáš?!" =D



Mezitím jsem také vyráběla dva tote bagy na přání pro Myrthillu...
Černý s notičkami a jednoduchý oranžový s kočkou a háčkovanými květinami
(mimochodem - háčkovaným výtvorům budu věnovat post zase někdy jindy, to už by tady toho bylo moc)


... a také nějaké slušivé ozdoby do vlasů na Fler
(zde můžete výborně sledovat vývoj odbarvování z černé na blond)






Zpátky k sukním
Nedávno mne po sto letech políbila múza a vymyslela jsem novinku - letní sukně
Světlou se srdíčky



a o něco víc barevnou s jahodami



A už jsme se dostali blízko k současnosti
Poslední tři věci, které jsem ušila byly tylovitosti

První - zelená tylovitost na zakázku pro kamarádku
Chtěla, aby jí připomínala louky Irska, což se myslím povedlo =)


A druhé dvě jsou stále k dostání na Fleru




Vílí

A to je zatím vše
Nakoupila jsem si teď asi 10kg a 150m látek a protože mi skončila škola a z žádné práce se mi neozývají, nezbyde mi nic jinýho, než celý prázdniny šít


yay !


------------------------

This post is summary of all the things I made since...I don´t know...winter...until now.
I made all those things for my online shop Ophelia without eye and most of them are sold (TT_TT I´m so happy that someone is buying my handmade things !)
Those without link under the photo are still available...so if you are interested...=)
(I don´t have international shipping on the shop, but if you wrote me I can send it anywhere...but yeah I doubt anyone from foreign country would like to order anything at all)

What to write more - lolita skirts, hair acessories, tote bags, summer short skirts and tulle skirts - that´s my business field =D

And since I finished school and there is really small chance that I will find work until the end of the summer, I will have to sew everyday...yay !



13 komentářů:

  1. jen šij, jen šij :))

    už se těším až se mi zase bude nějaká sukýnky hodit a ukořistím si jí pro sebe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď chystám gothic lolita sukně, tak snad se povedou =)

      Vymazat
  2. Ty tylové sukýnky jsou dokonalé. Máš talent :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo myslím že si taky nechám možná něco vyrobit na zakázku, nějakou hezkou sukýnku, mám totiž neblahý pocit že mi je někdo asi žere že jich mám tolik málo.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není problém, klidně mi napiš na FB Ophelia without eye do zpráv a můžeme se domluvit =)
      To já to mám se sukněmi naopak, moje skříň už je jaksi pomalu nedokáže všechny uskladňovat x_x

      Vymazat
  4. Ach ach, ta červeno černá... mít peníze navíc, už jí nemáš;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím prodaná není =)

      Vymazat
    2. Ale já nemám ty peníze! :D Teda něco by se našlo, ale potřebuju pár tisíc na zájezd do Finska (nevím kolik z těch 12 000 mi zaplatí máma:D) a to nemám ani omylem, takže mám smůlu:D Ale kdyby zůstala, tak se jí nebráním:D Kdyžtak mi prostě ušiješ podobnou až ty peníze mít budu a máš to:PP

      Vymazat
  5. Parádní věci. ^^v Nešít si sama, tak jsem tvůj věrný zákazník. XD
    A i když chápu, že fotky byly pro případné zájemce o tvé výrobky, musím říct, že ti to tam moc sluší. ^^

    OdpovědětVymazat
  6. tiez by som chcela mat toto nadanie :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tú druhú kúpim :)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vílí je boží!!! Jestli ještě bude až budou prachy, jdu do ní!

    OdpovědětVymazat