pondělí 19. března 2012

Ordinary day outfit XI

Začíná to skoro vypadat, že můj blog už nebude o ničem jiným než o Ordinary day outfitech...doufám, že vás to nenudí ale bohužel teď nikam necestuji ani nenavštěvuji zajímavé akce o kterých bych mohla psát =/
V létě se to změní a začne to být o dost víc zajímavý (doufám)

Nicméně, tohle není jen tak obyčejný outfit - je zde k vidění můj nový háčkovaný výtvor !
Konečně jsem to začala brát vážně a našla si návod a neháčkovala jenom random kusy něčeho z čehož jsem následně sestrojovala hipízácký kabelky a podobné užitečné věci.

Blbý je, že jsem v tom baretu došla jenom do metra, než se mi začal píct mozek...






tílko/tank top - New Yorker
svetr/cardigan - New Yorker
trenky/shorts - Terranova
beanie - handmade

-----------------------------------------

It´s starting to look like this blog will be only about my Ordinary day outfits. I hope it´s not boring, because I don´t travel in these days and also I´m not attending any interesting events =/
It will get more interesting in summer (I hope)

But this is not just ordinary outfit like the others - here is my great piece of crocheting !
Finally I took crotcheting seriously and found some pattern for this beret thing. Until now, I´ve only been crocheting some random pieces and them putting them together in various usefull things like hippie bags ...

The bad thing about this was that I wore the beret only until I reached metro station...then my brain started to boil =D


3 komentáře:

  1. Ten baret jste opravdu uháčkovala...? Vlastníma rukama? :-O Jste nehorázně šikovná. Závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic to není, akorát vyšel o trochu větší tak je to víc beanie než baret =D
      Tady je kdyžtak návod, ten jsem tam vlastně chtěla taky plácnout...

      http://rooster-hill.blogspot.com/2011/12/zivot-je-ka-baret.html

      Vymazat
  2. To nevadí že je jenom o outfitech. Je to prostě o tobě a mne to zajímá právěže nejvíce. Jinak úžasný já nesvedu nic než uháčkovat řetízek natož něco takového xD

    OdpovědětVymazat