neděle 29. ledna 2012

Technické muzeum - 28.1. 2012

Zrovna když jsem chtěla konečně vytáhnout novou červenou sukni, tak začala být vážně zima a já vlastně nemám nic černýho v čem by mi bylo teplo a dalo by se to nosit k lolitě =/
(musim přiznat, že furt chodim po Tescu a hledám ten krátkej kabátek co tam ulovila Haru-chan a nikde není D= )
Snad něco někde objevim, než bude po zimě

Výlet do technickýho muzea yay !
Konečně jsme se tam podívali, když je teď teda opravený.
Původně jsme šli jenom na výstavu nominací na Czech grand design a nakonec jsme v muzeu byli 5 hodin a obešli všechny expozice krom propisek od Parkera, to jsem odmítla
Bylo to fajn, ale nepochopim lidi který jdou do muzea
a) s dvouletým dítětem v kočárku který celou dobu čumí do blba, nebo spí
b) s už větším dítětem kterýho to zajímá, ale rodiče s nim expozice profrčí se slovy "Tohle mě nezajímá, jdeme jinam"
c) párečky diskantů v růžovejch huculích, co chodí po muzeu totálně znuděný a držej se u toho za ruce
...ovšem nejvíc mě rozesmála paní, co chodila a na svůj obstarožní digitál si fotila každý auto třikrát a vůbec se na ně nedívala...u lokomotivy jí už docházela baterka...zajímalo by mě jestli pak šla domů, protože bez foťáku už to nemělo cenu...?



choker: handmade
sukně: Bodyline
chlupatý podkolenky (konečně je na ně zima!): dárek od mámy k Vánocům
boty: eBay


3 komentáře:

  1. Tohle ti opravdu sluší. ^^v
    Btw. mám pocit, že mám doma stejný červený přívěšek. XD

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle ti moc sluší.
    Jinak u těch typů cos popsala by mě fakt zajímalo co je přimělo do toho muzea jít.
    Doufám ale že se tam jednou taky podívám. Možná na to taťku nalákám abysme zas po dlouhé době někam jeli.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, sluší Ti to! Ta sukně je perfektní! *.*

    OdpovědětVymazat