pondělí 5. prosince 2011

Podzim v lese

Nedávno jsme se opět domluvili na focení s fotografem Murhaayou - a protože už zbýval jeden z posledních hezky podzimních dní - sešli jsme se v listnatém Hostivařském lesoparku. Chtěli jsme vytvořit něco pohádkového, vílího a počasí nám k tomu přálo. Hned potom, co jsme dofotili, slunce zalezlo, listy se zhnusnili a už takhle hezky ani jednou nebylo...uf

Vznikly z toho dvě galerie



Mě se fotky líbí velmi, jsem moc ráda že jsem měla příležitost si konečně udělat havraní účes s černýma brkama a namalovat se víc jako něco jinýho, než člověk ♪

ah málem jsem zapomněla na naší bonusovou romantickou fotku...

5 komentářů:

  1. Dokonalost, zvlášť ten účes je fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahhh, ty fotky jsou akt dokonalost *-*

    OdpovědětVymazat
  3. Och, to jsou fantastické fotky! Tobě to, jako vždy, parádně sluší - účes, makeup, outfit, všechno. A i ta atmosféra fotek má hodně co do sebe.

    Vypadáš, jako nějaká bytost černé magie uprostřed opuštěného lesa. Fantastické!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, zrovna se rozhoduju, která galerie se mi líbí víc, ale je to těžké, každá zdůrazňuje něco jiného.
    Ty čočky (předpokládám, že máš čočky) ti dělají moc pěkné oči.

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je dokonalé.
    Vypadáš přesně jako nějaká magická bytost <3

    OdpovědětVymazat