úterý 16. srpna 2011

Linecký koláč podle Maxé

Tento víkend jsem konečně našla čas a měla k dispozici kvalitní elektrickou troubu, takže jsem mohla vyzkoušet první recept z Maxé nového kuchařského blogu indulge-in-gluttony =)
nom nom

Koláč je vážně velmi chutný, já jsem místo hřebíčku koupila koření do perníčků ve kterém je hřebíček taky.
Má takovou zajímavou kořeněnou chuť s trochou skořice a všechno to úžasně provoní ta citrónová kůra.
Byl to teda jeden z nejsložitějších receptů, co jsem zatím pekla a chyběla mi instrukce jak vyrobit ty zatracený proužky na mřížky, protože u toho jsem se málem vztekla uwaa !
Taky je škoda, že koláč je tak malý, byl skoro hned celý pryč =)

Jo a ta forma na koláč jde teď sehnat jen za stovku v Juscu - dobrej kauf !

těsto nádherně vonělo už v tomhle stavu

(bonus)
můj kuchařský úbor

...a už je v troubě


ňaminky =)






6 komentářů:

  1. Pod stovku je mají v Ikee :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je taky fakt =) Ale my byly zrovna v Juscu, když jsem se rozhodla, že to upeču a musíme si teda nutně pořídit tuhle formu =D
    Napsala jsem to hlavně pro ty, co maj třeba zažitou představu jako já, že tyhle formy jsou hrozně drahý

    OdpovědětVymazat
  3. Stovku? Stovku?? Do Ikey daleko, jdu najít, kde je Jusco a konečně snad využiju váhu, kterou mi maminka věnovala do nové domácnosti... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jusco je samozřejmě Tesco, jo =D ?
    Až upečeš, ukaž, Maxé bude mít radost !

    OdpovědětVymazat
  5. Tak proto jsem to na netu nenašla... XD Ok, tak Tesco už vím, kde je... :-D
    Facebook to jistí, když se mi to povede, tak se budu chlubit a chválit Maxë, že zveřejňuje dobré recepty...

    OdpovědětVymazat
  6. To mě nenapadlo napsat, jak dělám mřížku >>". Vyválim dostatečně dlouhou placičku a krájim si proužky krájítkem na pizzu =D. Ale je epicky dobrej, že jo? Tady taky hrozně mizí...

    OdpovědětVymazat