středa 29. června 2011

Pro srandu králíkům

Mám tak moc ráda králíky !

 králičí uši...


 ...zbožňuju jak hýbou nosem =D

Mám ráda roztomilý králíčky

králíky v plynový masce

králíky v latexu

scary humanoidní králíky



vlastně humanoidní králíky a králičí hlavy ZBOŽŇUJU

líbí se mi mokrý králíci

podivné králičí itemy

váza, která vypadá jako králík

líbí se mi tato teorie

ovšem tato je možná o něco lepší

hrozně bych chtěla triko s tímhle obrázkem

jednou chci taky malovat králíky

mám ráda králíčka Petra a obrázky Bellatrix Potterové

hrozně moc chci tyhle šaty od ETC

chci aby se můj králík nechat taky tahle mazlit

a moje máma mu chce ušít takovej svetr

chci králíka naučit disciplíně "králičí hop"

aby z něj nebyla počítačová pecka, jako jsem já

pečený králíci

králičí děti

králík vs. Godzilla

králík v mrkvi

králík + Florence + bombarďáky = ♥

když nemůžu spát koukám do noci na daily bunny a we heart it na...králíky

Ten můj je ale ze všech nejkrásnější !


...jo a králíky mám i ráda k obědu, i když je to docela morbidní


- konec králíkofilního postu -










11 komentářů:

  1. Tenhle post je děsivý a strašně úžasný zároveň! :D Vždycky, když vidím králíka, vzpomenu si na tebe. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Taky když vidím králíky tak se mi okamžitě vybavíš :D Perfektní článek ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Stejně jako Ty králíky, já miluju kočky.
    Ale díky tobě si všímám, že králíci jsou strašně roztomilí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi mi úplně připomněla kamarádku, je taky ujetá na kamarádku ... ona miluje jak "čuchají" XD

    OdpovědětVymazat
  5. Aaa to jsem ráda, že se to někomu líbí =D Já mám těch kraličích srandiček horu, myslim, že někdy udělám ještě jednu část králíkofilie =D

    No a jak čuchaj to je na tý fotce jak jsou v kelímku, on to je gif a když na to kliknete tak se vám to bude hýbat a ten jak sedí u počítače se taky pohybuje...akorát mě to tady ňák nefachá =/

    Kráálíci =D !

    OdpovědětVymazat
  6. Južiši ten gif v králičí kanceláři je kouzelnej :3
    A tímhle ušatým postem máš u mě mega plus, sdílím nyu vášeň a záchvaty cute-ismu jak k ušákům, tak hlavně k morčičákům, ty naše dvě chlupaté obludky prostě nelze nemilovat, nepodstrkovat jim dobroty, nekníkat nad jejich roztomilostí, vyčůraností a nakonec pasováním na právoplatného člena rodiny =D (ať už je to teda jakékoliv chlupaté žvížátko ^^ )
    Myra

    OdpovědětVymazat
  7. Ano ! Morčátka jsou u nás doma hned po králících =D Ty zase místo čuchání dělaj takovej ten úžasnej zvuk když se někam valí, třeba skrz obývák - jak si u toho pobrukujou =D škoda, že s morčátkama neni tolik srandovních fotek...

    OdpovědětVymazat
  8. Králíky miluju u dědy v králíkárně, když si s nima můžu hrát... A o pár měsíců na pekáči v babiččině režii. A taky mám ráda Králíčka sebevraha.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsme měly na chatě králíkárnu, takže přesně vím co myslíš - dopoledne jsem se s nima mazlila a v poledne ho s chutí jedla z pekáče =D
    To je koloběh života, no... =)
    Jo jo jo ! No jo, králíčkovi sebevraždy jsem tam taky chtěla nacpat

    OdpovědětVymazat
  10. já mám králíky taky ráda, a hlavně je děsně ráda maluju... mám je už v docela dost obrazech a na fotkách (pokud ne králíka, tak králičí uši nebo hlavu atd... je to tak nějak ikonický. Teď jsem udělala na výstavu i komiks s králičíma ušima a hláškou "follow the rabbit" místo textu o autorovi(mě), co se na výstavy dává.

    OdpovědětVymazat
  11. Ukaž někdy nějaký ! Já od tebe viděla králíka zatím jen na mém hrbu na mém obrazu =)

    OdpovědětVymazat